Back to work

 

I helgen skal jeg jobbe fredag~lørdag, gleder meg faktisk. Føler ikke sist lørdag ble helt som forventet, trøtt og evig sliten etter turen hjem fra Hellas + alt for lite søvn. Helt Ok å være i modus igjen nå, jeg er klar. Det er noe eget med utelivsbransjen. Noen ganger går man lei, men det er likevel der jeg har det gøyest i helgene. Stamgjester, fylla, bråk og masse opplevelser er blitt en del av meg på en god måte. Hadde det fett når jeg selv var ute hver helg tidligere, men det samme helg etter helg er ikke noe å trakte etter lengre. Nå syns jeg det er mer enn greit å holde styr på andre, når de fester slik jeg gjorde før… Høy partyfaktor hver helg er ikke meg lengre,  og syns helgene er mer meningsfylte når jeg kan gjøre som jeg vil før jobb. Jaget etter å holde seg oppdatert på fester, forspill, narch osv er jeg såååå ferdig med, i tillegg er jeg blitt for gammel til det. Og bylivet e som det alltid har vært, fult av liv og røre. 

Helgene våre nå består av kafé dates, bilijard kvelder, snacks før jobb og masse kos. Når jeg har fri syns jeg det e mye kjekkere å gå ut, enn jeg har følt tidligere for det er ikke lengre en vane. Det beste av alt jeg tjener penger på natten, istedenfor å bruke dem. Vinn~vinn situasjon som jeg er helt komfortabel med. 

I Bergen har været vært over all forventing, og tiden inne har vært minimal. Da går det ut over blogg og andre ting dessverre, men det er sånn jeg liker det. 

I denne byen må det man får på denne tiden av året, nytes til det fulle. 

 

Ha en god helg folkens! 

Fest med måte, å ta vare på hverandre. 

 

Vi skrives søndag!:)) 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg