Sol i Bergen

 

 

Mornings people! 

I går kveld klarte jeg å sovne på sofaen i 22 tiden, våknet ikke igjen før kl var 05.30 og da var det bare å komme seg i dusjen. Husker at jeg tenkte i går, nei nå må du komme deg i seng, før du sovner.. ble med tanken. 

 

Jeg har hatt en effektiv morgen. Skiftet på sengene, brettet 3 maskiner med klær, vasket badet og nå står stuen for tur. Syns det er deilig å være våken tidlig. Jeg er ferdig med alt som skal gjøres. Det er meldt strålende sol, så krysser fingrene. Siden jeg er ferdig med det jeg burde hjemme, kan jeg nyte resten av dagen ute. Passer meg utmerket med en tur i skogen med hunden, spasere til senteret og gå hjem igjen etter jeg har vært hos en venninne å fikset neglene! 

Har dere sett Outlander? 

For en serie, den e altoppslukende. En venninne anbefalte meg å se den før jeg dro til Rhodos. Kom meg gjennom første sesong, så var det avgårde. Og det sykeste er at det ikke gikk en dag på 2 uker, der jeg ikke tenkte på serien og fortsettelsen. Nå har jeg sett deler av sesong 2, og er helt hektet. Syns noen scener er iskald, hjerterå, ekle og veldig sterk. Greien er at når du først er begynt å se må du fortsette… Jeg har aldri felt så mye tårer av en serie noengang. Mesteparten av handlingen foregår i Skottland, som er desidert min største drøm å oppleve. Funnet meg et reisefølge som er like giret som meg, så nå e vi i gang med planlegging av tur. Dette blir epic Lisemor!! Serien handler om Claire som er en militær sykepleier, på bryllupsreise i Skottland. Om du ikke har sett serien, så se en episode, etter 1 er du solgt… Det er så verdt det! 

 

I går var jeg hos Sean en tur å leverte Chanel, savnet henne i det jeg gikk ut døren. Skjønne gullet mitt!:) 

 

Var en tur i båten med pappa. Er noe eget med åpent hav, frisk bris og vakker utsikt. Sikkert samme følelsen folk har som liker å gå i fjellet, den følelsen har jeg ved sjøen. Samle tankene, nyte roen, og hente seg inn etter alt støyet som sluker deg i byen. Vokst opp i båt, så den roen tror jeg alltid at jeg kommer til å nyte godt av. 

 

Må komme meg avgårde her. 

Ser antydning til god været allerede, og merker humøret e på topp! 

 

Nyt livet der ute i verden, ha en flott dag!:)) 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg