Day in the city

 

Når jeg lå meg etter jobb i natt, hadde jeg vært oppe i et døgn og var helt skutt. Var gøy å være på jobb igjen. Selv om jeg tror jeg tok meg litt vann over hodet med å komme hjem, og hoppe rett inn i kaoset igjen. 

Da jeg våknet i dag var jeg fortsatt trøtt. Likevel var det bare og hive seg rundt, for jeg hadde en avtale med min datter i byen. Dagen har vært super fin, og timene fløy avgårde. Var en tur på Starbucks, gikk en tur med Chanel og trakket litt rundt omkring. Hun er så søt som er begynt å løpe. Er ikke lenge siden hun begynte å gå, så det går unna med den jenten vår. Har savnet byen min, og alt av gatekunst. Knipset en del bilder. Kjekt å snakke med jenten min om løst og fast igjen, det hadde jeg gledet meg til. Hun tok seg en ny tattovering, og i morgen er det min tur. Hadde savnet de begge forferdelig, og gått glipp av mye nytt Chanel har lært seg på 2 uker. Tiden går så fort med disse småtrollene!;) Tenk at jeg har et barnebarn som alt har rukket å bli 15 måneder, helt vilt så raskt tiden går.  Super digg å være tilbake i Bergen, men fy fan for en kulde. Sjokk for kroppen og plutselig være tilbake til 7-8 på gradestokken. Var iskald i går fra jeg gikk ut av flyet, og kan ikke lyve på meg at jeg syns det er noe bedre i dag… Elsker høsten, men kunne klart meg fint uten alt dette regnet. I år håper jeg på en hvit vinter og masse snø. 

Etter vi kom fra byen laget jeg Malin sin favoritt middag, ryddet på plass litt nye ting fra turen. Mamma var innom en tur. Sett litt av det vi har gått glipp av på TV, mens jeg har vært borte. 

 

Nå e det en dusj på planen, før sengen skriker etter meg! 

 

Alt i alt en tipp topp dag!:)) 

 

Skrives …. 

Sweet dreams!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg