Rise and shine youre going back home

♥Kjipt å våkne i dag å vite det er siste dagen, sitter på verandaen og nyter solen som er nettopp kommet opp. Har et pr timer å slå ihel, så skal gjøre meg klar og komme meg ut. 

Denne turen har virkelig vært over all forventning, og jeg har stor kost meg. I går var himmelen magisk, se på dette her ♣

 

Opplevd mye av øyen på kryss og tvers, og sitter igjen å tenker wow! Vært på Kreta 2 ganger tidligere, men Rhodos overgår seg selv opp til flere ganger. 

 

Hellas er et land jeg har sansen for. Menneskene er varme, i godt humør og generelt et fornøyd folkeslag. Det er litt vemodig å dra hjem. Gleder meg til å se gjengen min hjemme, så det skal bli godt også… Kysse jentene mine, klemme de for 14 dager faktisk!:) 

Skal på jobb i kveld. Kjekt når du er på ferie, og stamgjestene spør hvorfor jeg er ikke er på jobb. Im back tonight people! 

 

Skal skrive et innlegg om steder, opplevelser når jeg er på plass i regnfulle Bergen. Nå skal jeg gå meg en powerwalk på stranden, spise frokost, dusje og prøve å fortrenge hjemreisen en stund til. 

 

 

Ha en fin dag folkens! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg