Faliraki

Herregud den stranden, og stedet var helt utrolig. Jeg var som et lite barn på julaften, i alle timene vi tilbrakte der. 

 

 

 

Så masse koselige restauranter, en hel gate med utesteder. Masse stilig arkitektur, statuer på kryss og tvers. 

Suvenir butikker med masse hjemmelaget skilt, og annet dill dall. Denne dagen, topper seg som en av de beste på denne turen. Jeg har vært full av beundring hele dagen, og vi har kost oss enormt. Vi var på stranden Faliraki ved Sotos, og det var midt i blinken for oss!:)) 

Sotos water sports ble startet i 1981, og har gått som det suser etter det.  De hadde det meste. Turer av forskjellige slag. Mye annet også som fly fish, crazy sofa, paragliding, turer til Lindos,banana boat osv. Masse action på den stranden med andre ord, og den deiligste sanden. 

På Ixia e det ganske mye stener og lite sand, her var det dønn motsatt. Sjøen er så mye bedre enn basseng, og i dag har vi fått oss en grei farge alle mann. 

 

 

Faliraki levde uten tvil opp til forventningen, å får jeg viljen min blir det tilbake i morgen. 

Vi var hjemme igjen i på kvelden engang, og har bare tatt livet med ro. Jeg har tatt meg et deilig bad i leiligheten, og farget håret. Tatt noen cider, og hørt på galskapen på en karaoke bar nedenfor her. Hører ikke folk at de ikke kan synge? E det sånn at når de drikker, så tror de automatisk at de har den sangstemmen?? Syns karaoke e kjempe stas enkelte ganger, men der nede høres det ut som de fleste har mistet all forstand og vett. Jeg har lurt på hvordan det må være å jobbe der, når så få av gjestene faktisk kan synge. Resten høres ut som katter som sloss. Må le av den gjengen der, gøy har de det om ikke annet. 

Faliraki you made my favorite memory! 

Håper livet steller pent med dere 😉 

 

Natta people! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg