To fast for comfort 👊

God morgen! Spratt ut av sengen første gang kl 06, men fant ut at for engangsskyld skulle jeg prøve å sove litt lengre. Til min store overraskelse gikk det greit etter en stund. Våknet igjen kl 09, var klar for frokost og bassenget. 

Renner vekk i solen, allerede badet for 2 gang på 1 time. Det jeg liker best ved Rhodos og været, er den deilige vinden fra havet. Det gjør at varmen ikke føles så heftig. Det blir overkommelig, og så deilig!;)) Det er rart å oppleve denne øyen vindstille, som i dag men klager ikke!

 

Gleder meg til å hente bilen senere. 

 

Elsker å vandre rundt, men med bil får vi mulighet til å oppleve andre steder enn hva jeg kan gå til. Jeg er så opptatt med å ta bilder, at plutselig er det gått flere timer uten at jeg har ofret det en tanke. Da jeg gikk langs stranden her om dagen, fikk jeg litt sjokk når jeg skjønte at 3 timer var gått på et blunk. Koser meg med musikk, kamera og eget selskap. 

Jeg prøver å få med meg så mye som mulig, teller dager til hjemreisen. Blir trist å forlate dette paradiset. Kunne blitt her mye lengre om jeg kunne.

Ha en fin dag ute i verden! 

Smask fra en brun, fornøyd bergenser!:) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg