Happy days!

 

Dagen har gått til å chille max ved bassenget. Lazy days e vel egentlig det de fleste er ute etter på ferie. 

 

 

Virker nesten som at det er kun meg, som syns det e gørr kjedelig å ligge i ro i timesvis. Jeg blir så rastløs. 

FaceTime med min lille bestevenn hjemme( mormor sin diamant) fikk tiden til å gå. Latter i bassenget, og artige samtaler bidro også… 

I dag gikk det overraskende bra, og jeg koste meg faktisk. Begynte å skam regne som en åpen sluse rundt kl 14. 

Jeg tror værvarselet fra her om dagen, dukket opp i en mindre skala i dag. Da det lettet og solen var tilbake, var det dusj og vandring på agendaen. Spiste da regnet ga seg, å tok en tur på Deli marked. 

Syns det er trist at det er få dager igjen av ferien, men det blir godt også. Savner min fine datter, barnebarnet mitt, venner og jobben. 

Vi har leid ny bil fra i morgen, litt mer shopping og sightseeing må til før vi skal hjem. Tenkte å teste ut stranden på Faliraki og se litt mer av øyen. 

 

Dagene går fort i lystig lag! 

 

Håper livet behandler dere bra, her leker det :))) 

 

Ha en fin kveld folkens! 

Vi skrives. 

~~~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg