Rise and shine

 

I går mottok vi en SMS fra reisebyrået. Kjente det knøt seg litt i magen, da vi la oss ned med bassengområdet. 

«Den lokale værstasjonen advarer om kraftig uvær i området. Det kan forventes å bli sterk vind, kraftig regn og tidevann når uværet passerer området. Vi ber dere vennligst være forsiktige og hold dere oppdatert fra hotellpersonalet og vårt team på plass. Ikke nøl med å kontakt oss om dere har flere spørsmål. Med vennlig hilsen, TUI»

 

Det vi opplevde i går, var små dråper med nedbør, og torden i det fjerne. Snakket med en ansatt på hotellet, som fortalte at det var skrevet om været og den kraftige vinden i de fleste aviser. Det ble dekket av media fordi det var uvanlig, at et så stekt uvær kunne treffe Rhodos. Han fortalte at i går på dagen, hadde den passert på Kreta. Så skulle den muligens treffe her. Han mente den ville passere mellom Tyrkia og Rhodos sent i går kveld, eller ved morgen timene i dag.. sannsynligheten var svært liten for at det traff her. Varselet var et heads up, om det berørte øyen, istedenfor å passere.

 

Jeg sto opp i dag kl 08 til sol, godværsskyer og fuglekvitter…

 

Er straks klar for å gå meg en tur, merker på kroppen at jeg har gått opp litt i vekt på den uken vi har vært her. Tenker at jeg ikke kan være så hysterisk, at jeg må hive meg på vekten. 

Unner meg iskaffe, baklava, og andre fristelser, så får jeg fortsette strikt når jeg er tilbake på norsk jord. Energi nivået er fortsatt sky high, så maten er fortsatt korrekt ellers, så får jeg gå av meg de fristelsene jeg inntar utenom. 

 

Jeg er lykkelig over at vi har en hel uke igjen, i dette paradiset av en øy. Litt usikker på hva dagen bringer, men noe blir det når gjengen er på bena. 

 

Morgenstund er gull i grunn!

 

Nå er jeg klar, å får komme meg avgårde.

Ønsker dere en flott dag! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg