Streetart on vecation

Fra vi kom hit, har jeg sett etter kunstverk fra gateartister. Både i bakgater, langs stranden, i sentrum og egentlig over alt hvor vi har vært. I Lindos også. 

I bil var det lett å se enkelte områder med noe som kunne ligne. Men jeg kunne tenkt meg å gått, tatt bilder og sett skikkelig. Er det noen som har vært på Rhodos, som har ide om hvor jeg kan dra til?? 

Bortsett fra det lille jeg har sett når vi har hatt leiebil, har det vært mer graffiti enn Urban art.  

Tenker på store vegger med spraycans, gjennomførte verk med mening!;) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En bygning eller park som er ment for gatekunst feks. Nærmeste jeg har kommet til fots, er en nedlagt park i utkanten av Ixia. Jeg har ikke gitt opp, og skal nok finne ut av det før vi drar hjem. Har tross alt en hel uke igjen å se, men hadde vært kjekt med tips til områder. 

 

Merker når jeg tar bilder, at jeg brenner for andre ting enn vanlige turist attraksjoner. 

Gatekunst e og blir min greie! 

Selv om det så klart er veldig interessant med historie fra et sted jeg besøker, hadde det toppet seg max om det fantes skikkelig kunst her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg