Panikk på tur

 

Er du noen gang på ferie, å får litt panikk når dagene flyr avgårde? 

Jeg har den følelsen i dag. Har fortsatt en del dager igjen, men det føles som at vi ikke rekker over alt vi kan og burde få med oss herfra. 

Været er som i går, overskyet varmt og ganske deilig. Det skal klarne opp i løpet av dagen, men med taket åpent på bilen så e det digg med litt skyer på himmelen.  Vi planlegger slikking av sol ved bassenget, og sightseeing i gamle byen. Benytte siste dagen med leiebil. Som for øvrig var en kanon flott bil å kjøre! Ingenting slår vind i håret, sol, musikk og godt selskap. 

Nå tenkte jeg å starte dagen med en liten spasertur, ettersom at hele mitt reisefølge fortsatt sover søtt. 

Håper jeg finner fram til Sephora så jenten min hjemme blir fornøyd også, tenker det ender opp med FaceTime♣ 

 

Håper været i Bergen er blitt en smule bedre, mottok en mail hjemmefra ang varsel om høy vann stand i bod og garasje. Ikke regn bort min kjære vakre by! 

 

Ha en flott dag, hvor enn du befinner deg!:)) Ta vare på de rundt deg, du vet aldri hva morgendagen bringer. 

 

 

XXX – Ixia Rhodos! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg