Rolig morgen på Rhodos! ⭐️

 

 

I dag sov jeg helt til kl var 09 her, helt fantastisk for å være meg! Jeg har nok innebygd tidlige morgener, og dermed lange dager hjemmefra. 

 

På ferie er jeg glad for de tidlige dagene, selv om de hjemme er mye mer aktive. 

Når du drar på tur med en gjeng, har man  behov for litt alenetid. Morningene her er blitt gull verdt for meg. Sitte på terrassen og titte på folkelivet som starter en ny dag, se solen komme fram og nyte livet. Fugler som kvitrer, fly som ankommer, katter som leker osv. Hver lyd har blitt en del av starten på mine morgener, og jeg syns det er en del av sjarmen med ferie. 

Dagen blir startet med en behagelig, fredfylt idyll jeg setter utrolig høyt. 

I dag skal vi på sightseeing med bil, elsker at det finnes så mye å oppleve på denne øyen. Ikke minst at avstandene ikke er så forferdelig lang, fra sted til sted. Vi leide bil sent i går kveld, selv om planen var hele dagen i går også. Var himmelsk å ligge ved bassenget i går, så dagen ble erstattet med sol, bad og iskalde Corona i varmen framfor sightseeing. 

 

Ser ut som været er en anelse overskyet, så roadtrip og kos er en bra kombo!:) 

I går gikk dagen veldig fort, soling ved bassengkanten, en powerwalk så brått var det kveld. Ferie reiser som er på en uke, er alt for lite for denne jenten. Heldigvis er det 14 dager denne gangen, og selv om dagene flyr forbi har oppdagelsene sålangt vært over all forventning. 

Rhodos skal soleklart opp blant favoritt reisemål. 

 

I dag har min far bursdag, som er grunnen til at vi er på tur- blir kjekt å gjøre litt ekstra stas på han. Overrasket han med gaver og is fra hotellet i går kveld, like gøy å se hvor glad han blir hvert år. Samt is for kosen sin skyld. 

 

 

Håper dagen har vært perfekt, det har den vært her 😉 

smask på naien fra deilige, varme Kremasti♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg