Stilrent & Fancy ~ Fargerikt & Urbant

Ny dag nye muligheter ♣

Siden jeg anbefalte Cream and Donuts her om dagen, vil jeg gjerne gjøre det samme med Deli Market and Coffee! 

Veldig fin cafe bar, og et ganske stort marked med utvalg av det meste. 

Krydder, kjøkken utstyr, oliven produkter, sjokolade, Baklava, egentlig utrolig masse som jeg måtte brukt tid på å se igjennom

 

Tror ikke det var mye det markedet manglet av suvenir utvalg, og veldig masse laget av oliven tre. 

Syns det er så gøy å gå rundt i små marked/butikker. Utvalget er spennende, og annerledes enn hjemme i Norge! 

Kaffen var ganske digg, og vi koste oss den tiden vi tilbrakte der. 

 

Skulle jeg valgt en av dem i dag, hadde det blitt Cream and Donuts. 

Den herlige feelingen du får av å gå inn dit, kan beskrives med gatekunst som ligger hjertet mitt nært. 

Deli marked var stilrent og fancy, men jeg som elsker farger og gjennomføring. Velger urbant framfor noe annet. 

Tar nok turen innom C&D flere ganger i løpet av turen, enn Deli som ble med den ene gangen. 

 

I dag står leiebil på agendaen, shopping og kos. Men først  blir det en tur på solsengen, og opprettholde brunfargen!:)) 

 

Hører rykter om stormfulle regnbyer i Bergen, og må si jeg er glad dager mine er tilbragt her istede! 

Dont worry, be Happy! 

Kjærleik fra Rhodos 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg