Vakre Rhodos

 

 

Våknet i 8 tiden, tok en kaffe på Deli Market. Ville gå på tur, men kaffe fristet først. Koselig, rent og fint sted med en skjønn ung frøken bak disken. 

Turen startet ved hotellet, gikk videre motsatt vei fra gårsdagens vandring. Jeg tror jeg er forelsket i dette stedet, for en øy! Menneskene er vennlig, imøtekommende og generelt fornøyd med egen tilværelse. Ingen sure miner på en eneste person jeg har møtt så langt, de smiler fra øre til øre. 

 

Siden vi kom på lørdag, har jeg hatt lyst til å se kirken vi passerte ved flyplassen. 

I dag som en hyggelig overraskelse, etter vi hadde gått i masse små bakgater, pratet og sett oss rundt. Så dukket den opp foran oss. Akkurat like flott som jeg så, da vi suste forbi med buss på lørdag. 

 

Stranden er ganske kornet med masse stein, men for en flott og vakker strand like ved oss. Jeg blir så i hundre av å se arkitektur, bygninger, gatekunst, ruiner som fortsatt står (hadde ikke gått inn der) men så flott likevel. 

 

Vi stoppet ved en liten cafe for lunch og maten der var overraskende god. 

Deilige wraps med det du ønsket selv. ( liten smell med LK og den wrapen, men jeg er på ferie tross alt ) 

 

Etter jeg startet på lavkarbo har jeg hatt så mye overskudd, nesten så jeg blir skremt av meg selv. Det resulterer i at jeg får opplevelser jeg ikke ville vært foruten… Hadde noen spurt meg for 2 år siden, om jeg ville gå i 3 timer, hadde jeg fått meg et latterkick å svaret hadde vært blankt nei. 

Jeg er glad i opplevelser på tur. Men man må ha energi og overskudd, til å gå så mye som jeg har selv ønsket uten å bli altfor skutt etterpå. 

Selv om jeg har tvunget meg selv, til det de siste årene, har jeg hatt med vekten på slep. 

Kjenner igjen kroppen min slik den var før, og det viser at jeg er på rett vei. Tror jeg kan gi meg en klapp på skulderen etterhvert! 

 

Denne ferien svarer til all forventning så langt. Jeg er imponert over hvor vakkert, fint og historisk det er. 

Maten er nydelig. 

Været helt midt i blinken. Deilig vind fra havet, gjør det mulig å nyte 30 uten å renne bort. 

Jeg er sååå glad for at jeg har mange dager igjen her. Selvom dette helt klart et sted jeg skal tilbake til, så ligger opplevelsene å venter på tur. 

 

Carpe Diem folkens… 

 

Peace out fra Rhodos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg