Deiligste dagen av hele uken.

 

Søndag, elskverdige søndag! 
Eneste fri dagen min og den e gull. 
Lå hos S i natt, like koselig hver gang. Ler oss i hel fra vi setter oss i bilen til vi er hjemme. Mye artige gjester i natt på jobb. Fett hun er et annet sted nå på en måte, for da blir det “eventyrstund” før vi sovner. Mye rart der ute i verden, men glad for at de fleste er ute for å ha en fin kveld på byen. Ingen drama og bare velstand. 

A du e så skjønn, vår trofaste og ikke minst kjekke sjåfør. Tenk om alle kunne hatt en mann som deg i livet. I tillegg til at du e candy for øyet, e du bare tvers gjennom god. Lille venn du e strøken som få. 

Nå har vi funnet ut at Junk food e tingen i dag. Deilig å våkne hver eneste helg uten å være fyllesyk, men mat må vi ha. Senere skal jeg ta meg en lang tur med hunden, savnet å gå langt med henne. Fine lille koseklumpen min. 

Så er det fastelaven også, så får se om jeg ikke klarer å skape litt magi på kjøkkenet. Om ikke så blir det fortsatt en god søndag. Mine kjære er gått på kino, og jeg er nettopp kommet hjem. Godt de koser seg på søndager, like mye som meg ♠

Jeg er begynt å se blindspot, for en serie. Så spennende og altoppslukende i hver eneste episode. Jeg er hektet. Er allerede begynt å grue meg til ventetiden på sesong 2. Er begynt å spare på de siste episodene, så de “varer” litt lengre. Så gale er det faktisk. I kveld blir det likevel litt maraton på meg. 

Verdens beste tante til jenten min, har bursdag. Gratulerer med dagen, gullet. 
Vi digger deg!:)) 

Ønsker dere en fin søndag, folkens! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg