Så var det fredag

 

Jobber til 19, så e det atter engang helg. Andre dagen det er sol i Bergen, og det gir ett kick å se fram til sommeren. 

Gleder meg til late feriedager, strender og kos!:) I løpet av året skal jeg oppleve Dubai, så her er det bare å begynne å spare for harde livet. 

 

 

Så må det bli en tur før jenten min blir mamma, en siste jentetur med skatten min. Nå har vi vært på ultralyd to ganger, og det er like stas hver gang. For en vakker baby dere har skapt. Masse å se fram til i tiden framover, ååååå så jeg gleder meg. 

 

De siste dagene har jeg jobbet alene, noe som er overraskende gøy. Trodde det ble mye å sette seg inn i, men det går som en lek. I går var Lille J innom meg, kjekt med kjente tryner på jobb. Så fett at du kommer innom for å slå av en prat, setter pris på sånt. Ser fram til å se hva vi får til med deg i tiden framover. 

I dag skulle jeg på movie night hos en venninne, men jeg må hjem å chille istedenfor. Rett og slett sliten til en forandring. På fredager pleier jeg normalt å ha masse planer. Men i dag skal jeg ha spa kveld med jenten min. Lage noe mat og legge meg i normal tid. 

Ønsker dere en fin kveld der ute.

Drikk med måte og fest med stil. 

Straks hjemme i gode gamle fjorden. 

Vi skrives! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg