Tankekjør

Helt siden jeg våknet, har jeg hatt ubehagelig tanke kjør. Jeg gruer meg veldig til spesialist timen, jeg som trodde alt var i skjønneste orden etter jeg var der sist. Jeg vet det ikke trenger å være veldig alvorlig. Men når jeg blir bedt om å komme tilbake for flere prøver, aner jeg ugler i mosen. 

Sitter å venter på bussen til byn, ser fram til å komme på jobb å fokusere på noe annet i noen timer. I Bergen har det regnet i noen dager nå, men i dag er det opplett enn så lenge.

Fikk en SMS til time innkalling fra nav i går, midt i arbeidstiden var den timen satt opp. Ringte for å høre hva det gjaldt, og fikk beskjed om at de lurte på om jeg trengte bistand fra dem. Så koselig da, at de reagerer etter jeg har gått uten hjelp i flere måneder og ikke har behov for dem lengre. Hurra for nav. Dere fortjener en premie for den fantastiske “jobben” dere gjør. 

I dag er jeg ferdig tidlig siden jeg skal til legen, skal bli godt å få det ut av verden. Så får jeg krysse fingrene for at en operasjon er langt i det fjerne. 

Håper dere får en flott dag der ute. 
Jeg er på plass på jobb, og koser meg. 

Vi skrives! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg