Ukestart

Enda en uke er forbi, og en ny er i gang. Ukene går heftig unna. På onsdag skal vi på ultralyd, og jeg gleder meg sånn til å se om det er gutt eller jente. Jeg ser så fram til å bli mormor :)) Jeg trodde oppriktig det ble noen år til enda, men gleden er akkurat like stor for at det ble nå. At jenten min skal bli mamma er så fint, hun kommer til å skli inn i den rollen med glans. 

Koste meg på jobb i helgen, timene går unna som en lek. Ser fram til sommeren og mer jobb. Er så glad jeg fant jobbene jeg har selv, at det ikke ble noe påtvunget dritt fra nav istedenfor. De e kjapp ute med å foreslå jobbklubb og annet fjas. Men spør du om noe du ønsker selv, er det like vanskelig som å vinne i Lotto.

 

 

Tid for jobb igjen, gleder meg!:)) 
Ha en fin og regnfull dag i Bergen, folkens! 
Resten av folket og så klart. 
Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!:) 

Im out! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg