Fredagstanker

 

Jeg må rett og slett bøye meg i støvet for topp bloggere. Det å være i full jobb hele uken, gir ikke tid til så mye annet bortsett fra jenten min så klart. Jeg merker bloggen blir nedprioritert, rett og slett. Jeg begynner på innlegg og fullfører dem ikke. De bloggerne som har en vanlig jobb utenom å blogge, har jeg brått masse respekt for. Det å ta seg tid til å legge ut innlegg av interesse for lesere, når man har så masse annet som opptar tiden er beundringsverdig. 
Tror veldig mange har en oppfatning av at å blogge ikke er noe som tar tid. At det kun er en inntekt kilde, som irriterer veldig mange som ikke blogger.Men det krever faktisk planlegging og tanker om hva man ønsker å dele. Så skal du formulerer deg på en måte som gjør at det er fengende å lese. Jeg hadde veldig mye å si ang det å blogge, før jeg begynte med det selv. Nå har jeg ikke annet å si, bortsett fra at det er helt rått at dere står på som dere gjør. 

Det e fredag igjen folkens, og jeg lurer på hvor uken ble av. Ikke at jeg klager… Bortsett fra små bagateller, er hverdagen min tilbake slik den burde vært for lenge siden. Noe jeg er setter pris på, for hadde den fortsatt som før hadde jeg klatret på veggene nå. 

 

Jag og mas får meg til å tippe over, spesielt når ingenting av maset er noe annet enn nettopp mas! 
Forstår ikke hvordan enkelte TROR de vet bedre enn meg selv, hvordan mitt liv skal være. Det e nesten tragisk å tenke på hvor tåpelig det framstår. Er ikke så fan av bedrevitere. Spesielt ikke fra noen som tilbringer hele dagen sin, foran en PC og tror at det hjelper på å leve det livet som opptar oss andre utenfor boblen. 

Media har vært intens på å dekke feil og mangler hos enkelte etater den siste tiden, og jeg er helt totalt enig at rutiner og behandlingsmetoder bør granskes ganske heftig. Hadde begynt på ett Valentine innlegg her om dagen, da nyhetene begynte. Jeg var nødt å droppe hele innlegget, for å ikke lage enda ett innlegg om hva jeg syns og ikke for jeg ble så forbanna. Ta dere sammen!!! Slutt å lek med livene til de dere har med å gjøre. Finn løsninger, ikke bare let etter letteste veien ut. Og rull inn maktbehovet, dere er fortsatt en liten del av mange involverte – i mine øyne framstår dere som den største delen av problemet. Nettopp fordi dere gir fan ikke slipp, uansett hvor bra framgangen er. 

Nok om kjerringer og udugelighet …. 

I dag har jeg hatt en koselig dag, og kvelden enda bedre. Nå er nydeligheten min på plass. Tenker film og noe digg å spise, gjør resten av kvelden perfekt. 

Ha en fin natt der ute i verden peeps! 

Vær mot andre slik du vil de skal være mot deg. Ikke rull rundt i grøten etter svar. Vær ærlig, så får dere som oftest ærlighet tilbake. 

Be real, be you.

No one can Do you better then you! 

Peace fra fjorden! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg