Morsdag, kunst og party on the way

Hadde en så fin dag i går, på selveste morsdagen. Tenker at morsdag e en fin dag. Fin for at mødre ute i verden får oppmerksomhet, for det viktige vi gjør hele året gjennom. For meg er den litt som andre dager, jeg er akkurat like stolt over å være mor til øyestenen min 365 dager i året. Hun er så god den jenten min. Fantastisk personlighet, og så gjennomført snill og omtenksom. Kom hjem fra jobb til blomster, gave og ballonger. Verdens beste kake og digg middag, det e jenten sin det ;)) 
Det er enkelt å henge seg opp i bagateller, og årsaker til å irritere seg i hverdagen. Noe som gjør at humøret svinger til tider… Men jeg kan med hånden på hjerte si at er det noe som gjør dagene perfekt, så er det hun. Vi ler og koser oss gjennom det meste som opptar dagene. Da er det lett å være så stolt over alt vi har oppnådd de siste 2 årene. 
Jeg elsker deg Cerina, lille pjusken min!:)) 
Tusen takk for den fine gaven. 

 

I dag har jeg vært på jobb siden 10, dagene går så fort i studio og straks er arbeidsdagen over. Kost meg masse 🙂 

 

 

Snart er det tid for party med en haug med kollegaer, og jeg gleder meg. Greit å bli bedre kjent med de jeg jobber med, utenfor jobb settingen!;) 
Gleder meg til god mat, nye opplevelser og flere samtaler med en gjeng av gull. 

Ha en fin dag folkens! Nyt starten på nok en ny uke… Ta vare på hverandre og sett pris på de små øyeblikkene. 

Take CARE and have fun! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg