Helgen var borte på ett blunk

 

Hadde det så fett på fredagen! Startet hos S, evig latterkick med nye mennesker og masse latter. Lenge siden jeg har hatt tid, eller lyst til å være med på vors. Føler timene ute blir kortere og kortere, så det var fint å komme i gang litt tidligere. Gikk rett hjem fra jobb, hev noe stash i en bag og avgårde igjen… 

Jeg har aldri problemer med å hilse på nye mennesker, og når det klaffer med alle blir kvelden deretter. Timene gikk, var i byen rundt 00. Biblioteket var ikke helt min greie, men hadde det evig gøy likevel. Greit med en fredag utenom det vanlige, engang iblant. 

 

 

I går våknet vi ganske tidlig, helt fin i formen. Jeg som gruet meg sånn til å våkne opp små dårlig, medaljens bakside. Til min store overraskelse var jeg helt tipp topp! Og da blir det tommelen opp!:))) 
Hang litt med S, ryddet og koste oss. Var en tur på VK å handlet med jenten min og mamma, hjemom å spiste og løp avgårde. 
Gikk ned til banen og møtte S igjen. 
Skulle ta bussen fra vk, men fikk en kompis av ungene til å kjøre oss. Greit med disse kids’ene som brått er blitt så store. 

 

Chillet og fikset oss, så var det avgårde til jobb. Elsker jobbene mine :))) 
Hadde en fin natt og var hjemme tidligere enn vi pleier… 

Håper helgen har vært fin folkens, min har vært gull fra ende til annen!:)) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg