Torsdag allerede

 

 

Allerede torsdag igjen, omg! 
I morgen skal jeg ut med jentene mine, gleder meg. Kan faktisk ikke huske sist jeg var ute, mener det var 2 juledag. De fleste som kjenner meg vet jeg ikke er så fan av fylla og byturer… Engang iblant hender det likevel at en venninne, eller to klarer å dra meg med. Har prioritert jobb hver helg så lenge jeg kan huske, så digg å finne på noe sprell etterhvert. Jeg gleder meg til en annerledes fredag, og brått var det bare 1 dag igjen ;)) 

På vei til jobb, og det er iskaldt i Bergen om dagene.. Gjør vondt i fingrene å skrive, så gale syns jeg faktisk at det er. 
Håper gradestokken stiger litt når solen er skikkelig på plass. Eneste som mangler nå er ett hav av snø.

Når du bor i Bergen er det mer regn enn snø på vinteren, men i år syns jeg snøen kunne lagt lengre. Kan like godt ha masse snø, når det er så bikkjekaldt ute. 

Hva er det med mennesker på buss, tog eller bybane? Hvorfor føler alle en trang til å dele hele livet med andre passasjerer?Tror aldri jeg har vært på kollektiv transport, uten at en snakker høylytt i mobilen og bretter ut livet sitt. 
Har mennesker så lite tid tilgjengelig i dag, at de må svare på samtaler når de er omringet av andre? Begynner å lure på om det er ett eksponerings behov hos enkelte? For oss andre er det ikke så vesentlig hva naboen hadde til middag, eller hvor lang tid legetimen tok osv. 
Jeg forstår ikke denne verden jeg er en del av lengre, virker som alle har dårlig tid. 
At alt er preget av tidspress og kaos.
At ingenting i hverdager er planlagt på forhånd. Som oftest vet jeg hva jeg skal i løpet av en uke, og de avtalene jeg får underveis bretter jeg ikke ut med i en full buss. Jeg nyter turen jeg, og ringer tlf min så ringer jeg heller tilbake når jeg kan. 

 

Ønsker dere en fin dag uten i verden. 
I Bergen er humøret på topp, og dagen er i gang for lenge siden. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg