Ny uke

Kost meg evig på jobb. 
Ny uke og nye planer…. 

I dag kom en gutt inn å leverte en søknad. Kjente jeg fikk litt vondt av han, for jeg vet selv hvor glad jeg ble når de utlyste stillingen jeg har. Det å ha så evig lyst til noe, er drivkraften til å lykkes med det meste. Etter en prat, tok jeg høflig imot søknaden. Forklarte at vi skulle ha han i tankene, ved en senere anledning. Han hadde blitt ett fint tilskudd i gjengen, selv om behovet ikke er der akkurat nå.

 

 

Fikset et samarbeid med Session og Vault før helgen, så i dag har jeg vært å tatt bilder. Prøver å se for meg hvordan vi skal få det beste resultatet. Og ideene e det hvertfall ikke mangel på. 

 

Organisert utstillingsvinduet hos oss også, meg og JP e ett godt team om jeg skal si det selv… 
Ååååå jeg digger jobben min! :))) 

Dagen har gått unna i et forrykende tempo, og nå er det tid for farmen. 
Håper Lothepus vinner hele greien, så e alt på stell. Da har sesongen vært verdt tiden :)) 

Ha en fin kveld, folkens!:)) 

Vi skrives plutselig! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg