Har du noe å klage over ??

 

Deilige søndag! 
Aldri satt ordentlig pris på denne dagen før, likt den men nå nyter jeg den for alt det e verdt. Våknet med den galne frøken S. Vi jobbet forskjellige steder i natt, merket jeg savnet latteren hennes og de tidige påfunnene hennes. 
I hope you’ll back soon, honey!:)) 
Spiste deilig frokost, sett galno danse rundt på gulvet og snap’et henne. 

Sikker på pumpen min stopper en dag av den jenten, at least i’ll be happy when I go!:))) 

Hva er egentlig lykke? Er det å ha det man ønsker i livet? Eller vil man alltid ønske mer?? 

Vi snakket om dette i natt, på vei hjem. Jeg føler meg lykkelig og tilfreds med egen tilværelse. Jeg er takknemlig for det livet jeg har. Det jeg har igjen å oppnå, vet jeg at kommer… Jeg forstår fortsatt ikke hva som gjør at folk går rundt og er bitter, forbanna og feed up av sitt eget liv. Hvis du er så misfornøyd, så er det kun DU som kan gjøre det bedre. 

Jeg ser på andre som aldri er fornøyd. 
Det kan være alt fra jobb, forhold, penger, venner, familie osv…. Er ikke så fan av å klage over bagateller. Å forholde seg til negative mennesker, gjør meg også negativ. Har du ikke noe positivt å komme med, så sip IT. Ikke klag over småting. Det foregår så mye tragisk i verden, at det du går gjennom er piss i havet i forhold. 
Do something about IT istedenfor å bitche rundt å syns synd i deg selv 24/7. 

Nå e det tid for farmen!;)))) 

Jeg gleder meg til ny uke på jobb, ideene løper løpsk. Det har de gjort siden jeg gikk fra jobb på fredag! 

Ønsker dere en fin søndagskveld. 
Måtte dere være tilfredsstilt med egen hverdag, det er hvertfall jeg og gjengen min!:) 

Peace out! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg