Nå flyr helgene

Våknet til sol i dag, overrasker meg like mye dette været… Vært på tur med hunden, og nå er det snart lunch på menyen. Skulle sove sååå lenge i dag, det skjer jo aldri. Greit å komme seg på bena tidlig, men i helgene hadde det vært fint å sove litt lengre. 

Snakket med en venninne i går, ang ett lerret i en trapp. Grublet meg grønn på hva som hadde passet inn hos henne. Så gikk det opp for meg, at med rett budsjett kunne muligheten vært der for at en av artistene er med å lage noe fett direkte på veggen!:))) The sky is the limit!;)) 

Vært små snørrete og hatt vondt i halsen noen dager nå, men skal på jobb i kveld. Lurer på hvordan det skal gå, men den whiskey stemmen. Heldigvis føler jeg meg ikke syk egentlig, null feber er god knall inntil videre. 

Når solen titter fram, fantaserer jeg om sommeren med engang. Ferie og late dager, i sørligere strøk en plass. Har så sinnsykt lyst å oppleve Dubai, vært en ide i mange år nå. Påtide å realisere, frøken! 

 

Først skal vi dra å besøke, verdens vakreste skapning utenfor Stavanger.

Savner deg min fine venn!:)) 

Gleder meg til å dra å se deg oppfylle drømmene dine, og oppleve mer av det vakre stedet du har rundt deg! 
Veldig takknemlig for at jeg møter tilfeldige mennesker, som får så stor plass i hverdagen min som du har. Jeg er som en åpen bok med de fleste, ikke alltid til mitt eget beste men jeg er meg. 
Når mennesker som deg entrer livet mitt, skjønner jeg likevel hvor bra det er. Vi har hverandre i tykt og tynt, noe jeg håper holder livet ut :)) I love you, honey! 

 

Ønsker dere en fin lørdag, der ute!:)) 

Jeg skal chille og forhåpentligvis være FIT for fight til jobb, om noen timer…

Drikk med måte! Take care 

Fred fra fjorden! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg