Feteste jobben ever !:)))

 

Har gått gått rundt i studio de siste dagene, og merker det er litt skrekk blandet fryd. Alt vi selger er så rått og gjennomført, at jeg er livredd for å ødelegge noe. Det å respektere andre sitt arbeid er en selvfølge, og i følge gjengen blir den redselen erstattet med kunnskap. Kunne aldri forestilt meg hvor vilt det ville bli å jobbe der. Jeg koser meg så sinnsykt. Jeg går rundt å smiler fra øre til øre, fra jeg kommer til jeg går. Det er en lek å gå på jobb!:)) Jeg er så takknemlig for jeg fikk jobben, spesielt siden det var så vanvittig mange søkere. For en drømmejobb! Gatekunst står fortsatt mitt hjerte nærest, men merker at jeg har fått sansen for det meste som henger på veggene. Som sjefen min sier, du e allerede hektet! 
Tror faktisk den mannen har helt rett. 
Når jeg går fra jobb har jeg tusen ideer, og tankene mine er i studio lenge etter jeg er kommet meg hjem. Gleder meg til fortsettelsen, den kan ikke bli annet enn amazing. I går kom det en kunde som var bestemt på hva han ønsket, sto i kassen og kjente jeg fikk frysninger. Første salg gjennomført! :)) 

 

Det e fredag folkens, helg igjen. 

Dagene flyr, gikk rundt i mange timer i går og var sikker på det var onsdag! Da har du det fett på jobb, når du tror du har 2 dager igjen, før det e helg.. 

 

Har fri i kveld, så får se hva kvelden bringer på denne fronten. 
Ta vare på dine og sett pris på det du har. 

 

 

God helg.
Vi skrives, plutselig!:)) 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg