Oppsig fra ende til annen!:))

 

 

Tidlig oppe i dag, vært hos Petter som finner ut av det meste. Det e spesialisten sin det :)) Hengt med R før han måtte videre i galskapen. Jeg er veldig glad i deg, noe du vet skatten. 
Det ordner seg til slutt skal du se. 
Jeg er nå her i tykt og tynt, uansett.

 

 

Skrevet kontrakt og er offisielt en del av studioet! :))) Denne dagen kunne ikke kommet fort nok. Så evig takknemlig for muligheten, til å jobbe med noe jeg har drømt om så lenge … Det e så gull når drømmer blir virkelighet. 
Mye på gang, med akkurat det jeg brenner for i tillegg. Kan ikke bli annet enn kanon dette!:)))) 
Gleder meg sånn til fortsettelsen allerede! 
Fantastisk gjeng, og enda mer givende arbeid på meg!:)))) Yes!!! 
I tillegg var det sol atter engang, 
i denne flotte byen vår.

 

Møtte på en kompis og fikset opp i kaoset som har vært de siste mnd. Du vet du e homie’en min, no matter What happens! 
Elsker at det er så lett å snakke med deg, om alt og ingenting. Savnet deg. 
Godt vi e back on track! 

 

Nyt livet rundt om i verden. 
I fjorden er alt bare velstand 😉 

Sov en time etter jeg kom hjem i dag, så ble sent dette her.. men nå er det puten og natt! 

Gleder meg til i morgen :))) 

Drøm søtt 
Vi skrives !:)) 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg