Vakre Bergen

Ny uke og nye muligheter ♠

 

Ååååå jeg elsket å våkne gry tidlig i dag, til sol oppgang og det været! Vakre fine Bergen.

Er du i sentrum, så ta en tur innom Vault studios. Sjekk ut den fete gatekunsten ;)) Joy sine bilder er sååå fete, at en av de skal rett på veggen når jeg flytter!:) 

Afk skaper magi hver eneste gang. Han kommer med noe nytt. Jeg blir giret av å være der, skulle ønske jeg kunne hatt alt på mine egne vegger. 

Ønsker dere en fin start på en ny uke, folkens! 

Dagen her går i ett, men jeg liker det :))) 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg