Lørdag, elskverdige lørdag!

 

Fikk vite noe som gjorde meg helt tom i hjertet i går. Hadde så sterkt ønske om at denne gangen, var det håp i enden av tunnelen. Hvorfor gjør mennesker handlinger, som har så høy konsekvens? Hva gjør at en person ikke ser håp, og velger den “letteste” veien ut. Jeg er så bekymret, og redd for at det skjer noe med deg, R. Jeg håper du vet hva du gjør denne gangen. Kan ikke gjøre så mye mer, enn å vente å se hva som skjer… Jeg er veldig glad i deg, og håper det ordner seg skatt. 

 

Det er lørdag folkens 😉 Kan ikke bli stort bedre enn det. Angrer litt på at jeg ikke var med på kalas, med gjengen min i går. Våknet fresh og opplagt i dag istedenfor, og koste meg masse med jenten min. Så mer enn verdt det likevel :)) 

Regnet er tilbake i denne fine byen min, gjør ikke noe. 2 dager med sol gjorde underverk, så er det bare å være tolmodige til neste gang. 

I fjorden har dagen vært perfekt! Shoppet litt på vk med jenten min. Hun stakk på kino med sauen, og jeg håper de har kost seg.

Straks tid for jobb, og jeg gleder meg :)) 
 

Take CARE peeps!:) 
Drikk med måte! 

Vi skrives! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg