Kunst og latter

 

I dag har vi hatt en super fin dag. Det e mye på planene våre, og det meste går som det skal !:))) 
Til og med snakket med mannen min, og det var lenge siden. I går da vi var på legekontoret gikk vi ned igjen, fin tur og masse latter. Jenten min er ganske morsom, og sier like mye rart som moren. Holdt på å le meg i hel av enkelte kommentarer hun kom med. 

 

På Elvetun hadde de oppgradert litt, var kommet rampe og ny gatekunst. Jeg blir så i hundre, at hun kjeftet på meg til slutt. Hehe hun nektet meg faktisk å ta flere bilder også. Malla du e en artig skrue, og jeg vet du har noe av det fra meg. 
Vi e ganske like vi to, skjønner du 😉 
Takk for fine dager jenten min. 

Håper verden der ute har det bra. 
Jeg er litt for opptatt om dagene, men hiver ut innlegg etterhvert som de popper opp i topp etasjen. 
Ha en fin natt og drøm søtt. 

Natta folkens!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg