De e like absurd som de framstår !!

Hahahaha, du gode himmel!!! 
Etter det helvete Nav lot meg gå gjennom fra sept og ut 2016, hadde fått de fleste til å gå av hengslene for lenge siden. 
Kan ikke gjøre annet enn å le av dere! 
Har dere tilgang på intern info av deres egen udugelighet, når dere sitter å surfer i arbeidstiden ?? Bruk den!! 
I dag bekreftet de at klagen jeg sendte aldri har nådd sjefen deres! Omg! 

Hvor lite IQ kan man ha for å få jobb hos Nav Laksevåg? Er det bare interne stillinger som utlyses på den etaten?! 
Slik at de tror de kan ansette søsteren, til  kusinen til hun som er utdannet?? De er rett og slett ikke bra nok, overhodet ikke!! Nav Laksevåg suger! Og burde få pepper for sine behandlingsrutiner, herfra til månen!!! 
At et enkelt kontor kan fucke opp hverdagen til så ekstremt mange, er meg ett evig spørsmål. Rart dere fortsatt har ett kontor og en jobb å gå til. 

Fikk en SMS der det sto jeg har fått vedtak, og saken er ferdig behandlet. Hehehe fikk avslag lenge før november i fjor var omme, merkelig å få vedtaket nå da gitt… 
Enda mer forunderlig ettersom at jeg ga de grei beskjed, at jeg ikke skal ha en dritt med dem å gjøre. 
De ødelegger mennesker mer enn de hjelper. Noe media brettet ut om hver eneste bidige dag! Likevel fortsetter galskapen! Da er det bare å endre litt på statistikken. og fortsette å la løgnene rulle! 

I Vedtaket sto det jeg skulle tilbake betale 12.000,- for feilaktig utbetaling i okt. 
Altså husleie i en oppsigelse periode, i en leilighet de trodde de kunne tvinge meg til å beholde. Siden 26 sept har de ikke utbetalt annet enn lommerusk, men tror jeg har svindlet de. Hehehe, sannheten innhenter dere plutselig. 
Er de på syre de 2 som kaller seg saksbehandlere? Drikker de seg fra sans og samling når de har lunch? Noe må det være for dette er fan ikke normalt… Herregud jeg blir fan skremt og bekymret på andre sine vegne som må forholde seg til de. Forstår ikke hvordan et så dårlig offentlig kontor fortsatt har åpne dører?? Hvorfor er det ingen som ser etter i sømmene deres? Hvilke feil og utallige mangler de begår igjen og igjen. 
Dere er en skam for alle i Nav sitt system, som faktisk gjør en god jobb for sine klienter. De som faktisk utfører jobben sin med stolthet, for de vet de er med å gjøre hverdagen lettere. De som kan gå fra jobb hver dag, fornøyd med at de har gjort en forskjell for noen andre enn seg selv. 

Skal levere enda en klage jeg, denne gang gjennom min advokat. Blir ikke den levert til rette vedkommende, skal jeg sørge for at den når enda høyere opp enn sist. 

I mellomtiden kan dere jo fint ha litt aktiviteter innad i nav å lære noe av andre kollegaer. Feks hvordan dere behandler mennesker. Tenker Just in Case, mulig det har falt bort i maktmisbruket dere utøver hver eneste dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg