Mix’en av lørdag/søndag :)))

Dagen i går var så fin. Var først på bena å laget frokost til gjengen, as always. Elsker egentid om morningen, før alle andre er på bena. Kose meg med hunden, og få ro i topp etasjen før dagen kicker i gang… 

Jeg hadde lovet å hjelpe min far i båten, kids’ene ville også bli med til min store overraskelse. Vi ble værende noen timer å jobbe, så var vi en tur på Sotra og spiste sen lunch ;))

 

Fin start på dagen. Kjekt å bruke tid med Malla, når jeg vet jeg blir borte på kvelden. Fine diamanten min :)))  

De hadde en date plan for kvelden, så herlig de koser seg og nyter livet. 

Så var det tid for jobb, elskverdig. 
Reiste tidlig for å henge litt med S, før vi begynte. Koser meg med deg frøken, ler meg i hel til tider. Timene på jobb gikk unna som alltid. Det beste med den jobben, er alle de herlige menneskene jeg jobber med. Det føles ikke som en jobb, bare kos og velstand fra start til slutt :))) 

Fikk kontraktene mine også, digg med alt som e på stell 😉 


 

I dag skal jeg gå meg en lang tur med Lissi. Fortsette på prison break  episodene med gjengen hjemme, og nyte søndagen til det fulle. Pinnekjøtt på menyen og livet leker 🙂 

Ønsker alle i den store verden en fin, og herlig søndag. I fjorden er det regn og tåke, mystisk just like I like it! 

Vi skrives plutselig!:)) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg