Happy weekend peeps!

Så var det fredag og helg igjen, herlig. 
Denne helgen skal jeg ta livet som det faller seg. Skal å bade faktisk, det e det lenge siden jeg har gjort.. Har ikke hatt tid så mye tid til overs, så skal bli digg å svømme igjen. Å svømme er bra for denne camping kroppen, og med jenten min må det bli gull 😉 Til og med lurt min mor med oss. I Bergen er ikke været helt optimalt, men det e helg folkens så regn er velkomment som alt annet. Senere skal jeg til en venninne, håper det blir filmkveld og kos!:)))) Du vet jeg digger deg din galning! 

V, min vakre jente… skulle ønske du var hjemme. Fine bursdagsjente min. I miss you girl. Håper de behandler deg bra på havet, gleder meg til å feire deg når du er hjemme igjen!:))) Hipp hipp hurray!:) Det finnes heldigvis kun en av deg, din unike vakre skapning. Du holder det ekte, dønn slik det skal være! Elsker deg! 

Ha en flott fredag folkens! 
Nyt livet. 

Peace fra fjorden. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg