Sunday people

♥♥♥

Helgene forsvinner i ett forrykende tempo. Derfor fant jeg ut, at det er like greit å droppe bloggen til søndagen. 

 

Fredag overnattet jeg hos en venninne med jenten min, koste oss veldig. Vi hadde planlagt å se en film på kvelden, men ble så trøtte at det ble tidligere kveld enn vi pleier. Greit å hente inn igjen søvn i helgene, når vi er på bena 06 i ukedagene. Alltid kos med jentekvelder :)))

Spiste deilig frokost. Farget håret og tok livet helt med ro. Elsker å finne på ting med henne, og med venninnen min også. Det ble masse latter, og nye minner.   

Jenten min har faktisk lært meg nye sminke triks. Aldri skjønt hva det hun bruker i ansiktet er for noe, men i går fikk jeg one on one lesson ! Thanks sweetiepie ♥

I går kveld var jeg på jobb, jeg elsker virkelig den jobben. Timene flyr, og jeg stor koser meg vilt når det er hektisk!;) Å jobbe i utelivsbransjen har jeg alltid hatt lyst til, det er faktisk mer fett enn jeg trodde. Kollegaene mine e gull og timene går unna 😉 L spurte meg om jeg alltid jobber like raskt, Yes my dear, I do!:)) 

 

I dag våknet jeg tidlig, elsker søndager… 
Skal gå en lang tur med hunden senere, så fint å gå på tur her ute. Tidligere hadde vi ikke mange tur områder i nærheten, men her ute trenger jeg ikke gå i evigheter for å finne en plass hun liker. Jeg oppdager alltid et nytt område å utforske, på turene våre. Ikke for å snakke om gatekunsten som er over alt :))) 

Det er som å vandre i barndommen, kommer på herlige minner og ting vi gjorde når jeg ser plasser igjen.

 

 

Husker spesielt godt Haugatun disko! 
Er usikker på om vi egentlig var gamle nok når vi begynte å gå dit, men fett hadde vi det. Jeg husker godt bursdagen til min daværende BFF. Hun ble 15 og det skulle feires. Vi var ikke så tøff som vi framsto på den tiden, men skulle feire med stil tenkte vi 🙂 Jeg husker ikke hvem som kjøpte øl, men vi hadde en 3 murere hver og følte vi var på toppen av verden den kvelden. Drakk 1 på veien opp bakken til diskoteket og tenkte dette går jo strålende… lite ante vi. Da vi kunne skimte Haugatun på toppen av bakken, skulle vi ta oss sammen så vi kom inn etter den ene mureren. Før vi visste ordet av det kom blålysene, og der sto purken. Jeg husker jeg følte meg så dum! De spurte hvor vi var på vei, Haugatun selvsagt. Så kom T ut av bilen med sinna ansiktet sitt. Obs vi var Busted. Hun hadde en lang prat om hvor galt det var vi drakk, hun hadde oppfattet oss som snille jenter. Litt feil gjeng vi hang med, men hun trodde ikke vi var så dum at vi var begynt å drikke. En kollega tømte ut alt jeg hadde i vesken, tamponger, hårstash, sminke,parfyme osv.. aldri følt meg dummere. Alt lå strødd foran meg, så var det venninnen min sin tur. Omg så flaut det var, men vi trodde ikke de hadde oppdaget posen med øl, Hahaha… Forklarte at hun hadde bursdag, og at vi ville feire. De tømte ut en og en øl, spurte om det var nødvendig å kjøre oss hjem så vi forsto at det var alvor. Slapp unna med en advarsel, og en tlf hjem til foreldrene våre! Jeg har tenkt mange ganger på den kvelden, vi var ung og ville leve livet på dagen hennes. Istedenfor endte det opp med den flaueste opplevelsen ever, null disko og skuffede foreldre. Masse kommentarer om hvor tåpelige det var vi ble tatt, mandag morgen på skolen. 
For vår del ble det en merkelig og klein opplevelse, men dagen hennes ble like gøy. Vi kom ikke inn selvsagt, men bursdagen hennes ble gull. Stort sett alle vi hang med til vanlig droppet diskoen, for å være med oss istedenfor. 
Jeg fikk lov å ligge hos henne til tross for kveldens hendelser. Glemmer aldri at moren hennes sa til oss den kvelden, at hun var veldig skuffet over oss. 
Og kjeften jeg fikk hjemme dagen etter. 

 

T har alltid passet på ungdommene i Loddefjord etter beste evne, hun er en fantastisk varm og god person. Hun tok oss ikke bare, men hun snakket til oss på en måte som ga oss noen å gruble over i ettertid. Jeg traff på henne når jenten min skulle til en samtale da vi flyttet hit, og hun er akkurat like fantastisk i dag. Brenner for at ungdom skal opp og fram i livet, ikke kaste bort framtiden på vas og tenke over valgene de tar. Dagen på Haugatun syns jeg hun var den kjipeste personen på jord, men hun åpnet øynene våre. 

Håper dere har hatt en fin helg folkens.

Ha en fin søndag og nyt livet 😉 
Peace fra fjorden. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg