Thumbs up for kiwi

 

 

Nå har jeg hørt og sett dette hysteriet rundt Rema 1000, hva de kan og ikke. Hva de bør og ikke osv. Jeg handler der det er mest praktisk i forhold til hvor jeg er. Noen ganger er det spar,Rema, kiwi eller bunnpris, alt ettersom. 
MEN i dag ble jeg hyggelig overrasket av den nye salgspitch’en til kiwi. Ett ord wow. Det at dere reklamer med en sjef full i tattoer og strøken som få, gleder nok flere enn meg. Kiwi har alltid vært allsidig og når nok langt med reklamene sine, men nå var det Epic!

Jeg elsket den!:)) Keep it up!

Hele poenget med reklame i mine øyne, er å markedsføre til så mange som mulig og det fikser faktisk kiwi. Er ikke mange år vi skal gå tilbake, før vi hørte om at tatoveringer var tabu og et tegn på å være rebelsk osv. Pisspreik er det fra ende til annen, vi lever i 2017 og det må folk forstå. Jeg syns en kunst er sexy som fan!!!  Det er like fint på kroppen, en vegg eller ute. Du er ikke en mindre verdig person i samfunnet, om hele kroppen din er dekket av kunst.. Du er ikke en dårligere kollega, fordi du har valgt å ta en tatovering som er synlig. Du er ikke en dårlig søster,bror,datter,mor eller far for at du har øye for noe så vakker som kunst. Mennesker er for stuck up i gamle tider… det e jo rett og slett tragisk å tenke på. Har vi ikke rom for utvikling lengre? Det å utvikle samfunnet er en vinning for oss alle. 

Stå på krava Kiwi! Jeg digger reklamen deres! :))) La det komme enda flere, som viser hvor ekte vi alle sammen er. Vi er mennesker, i ulike fasonger og utgaver… Men verdig er vi alle og enhver! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg