Du min stjerne!

Gratulerer så masse med dagen, jenten min. Ingen gir meg mer glede enn deg! 
Du e det beste jeg har her i livet.  
Håper dagen din blir like perfekt som du er. Gleder meg til nye eventyr med deg. Tenk at du er blitt 16. Forstår ikke hvor årene har blitt av. Det jeg vet er at du har vært en sann glede fra du kom til verden, det er det lite tvil om Malla. 
Jeg elsker deg. 

 

Har kost meg med deg fra vi våknet i dag tidlig, hotell livet kler oss veldig bra småen!:))) 

 

Gleder meg til å prøve å slå deg og Sean på bowlingen senere,Hehe. 
Selv om du garantert vinner som alltid, er det lov å håpe… En dag klarer jeg det. 

 

Woop woop 1 av 2. 

2-2 

 

Ingenting jeg heller ville, enn å feire dagen med deg fra morgen til kveld. Takk for at du lot meg!:))) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg