Yes!

 

Det kribler i magen! Jeg har ventet tålmodig så lenge nå. Jeg har hatt sommerfugler i magen i flere dager, men nå er det mer enn sommerfugler. Jeg ble så glad for en sms i julen, at hele ferien var rå pga den. Jeg fortsetter å sveve og håpe enda mer nå… Jeg tror 2017 e året der det jeg drømmer om blir virkelighet, både i privatlivet og jobbsammenheng. 

Im a happy camper today!:))) 

Etter jenten min er ferdig med skole og forpliktelser skal vi på hotell. Hotell kos og en 16 åring straks, aner ikke hvor årene har blitt av. Men vet at jeg er sååå stolt over den jenten. Stolt og takknemlig for at akkurat hun er min datter. 
I morgen venter en ny, spennende opplevelse med henne. 

Ønsker dere en flott dag, i dette sure Bergens været. Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!:)) 

Peace! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg