Sol

Yes det e sol. Dumt med snøen som forsvant like fort som den kom, men lite slår solen i denne vakre byen vår. Gleder meg til neste gang jeg skal treffe AK allerede, hun er så fantastisk god den damen. 
I dag skal jeg ikke så mye. Hjelpe min far med noe, å ta meg en lang tur med hunden. Så er det fysio :)) Dagene går finere enn forventet, nesten så jeg venter på neste problem skal dukke opp. Rett og slett for godt til å være sant, at året har en normal start. Men det er lov å håpe, noe jeg absolutt gjør. 
Ser fram til flere vakter på jobb. Dagene går fortere når man har noe å se fram til :)) 
Skal bli deilig å flytte, åååå så jeg gleder meg til det. 

Ha en fin dag folkens! 
Måtte solen skinne i resten av Norge, slik den gjør i vakre Bergen. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg