Tidlig start på en perfekt dag!

 

Tidlig start på dagen! 
Begynte dagen med frokost med skatten min. Så gikk ferden til skolen hennes, og jeg videre til byn. Skulle møte AK, fantastiske damen. Du gjør hver dag til en lek for meg, er så glad jeg tok kontakt med deg. Uten deg hadde hverdagen fortsatt stått stille, så takknemlig for at kvinner som deg fortsatt eksisterer. 
Møtte en venninne, og fikk en kjempe fin gave, koste oss på Jacob Aal. Tusen takk :)) 
Hadde avtale om å møte jenten min etter skolen, og ble så glad for blomstene og gaven hun ga meg. Jeg elsker deg Malin. Min perfekte skatt:)) 

Laget middag til gjengen når jeg kom hjem og Smootie til kvelds. Nå ser vi film før sengen kaller. 
Takk for en flott bursdag folkens! 
Dere er gull hele gjengen. 

Håper dagene i det nye året går bra for alle, mine går strålende fram til nå. 

Drøm søtt der ute. 
Peace out fra fjorden. 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg