Masse snø :)))

 

 

Jeg ønsket meg hvit jul, bedre sent enn aldri. Våknet i dag og syns det var sååå koselig. Masse snø og så fint ute. Hverdagen er tilbake, og det gjør meg ingenting. Gleder meg faktisk. Komme i gjenge igjen etter deilige fridager. 

Jeg føler januar flyr forbi alltid, men dette året skal jeg nyte mnd. Tenk at jeg har en jente som straks er 16 år. Lurer på hvor årene ble av når jeg ser på henne. Vakre skatten min… 

Ønsker dere en fin dag der ute i den store verden!:)Ta vare på hverandre og sett pris på det dere har. 

I fjorden er det hvitt og vakkert, dagen er i gang. 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg