01.01.2017 Endelig!!!!


 

Jaaaaaa året e i gang! Første dag i 2017, elsker det!:))) Dette bør bli bra, jeg har en feeling av at 2017 e året ting faller på plass. Kan nesten ikke vente med å få dagene til å gå. Masse bra i vente denne mnd og neste. Tenker at å ta en dag av gangen er beste løsningen, men å drømme fram e min greie uansett. 
Hva gjorde folk i går?? Jeg jobbet hekken av meg, nøt livet og så noen raketter kl 00. Glad jeg var på jobb, for den folkemengden som sto utenfor var heavy. 
Snakket med en kollega fra Italia, som spurte om det var naturlig at vi begge er blitt skeptisk til ett hav av mennesker samlet. Vi snakket lenge om det, og kom fram til at det ikke er noe vi ønsker å være. Med terror handlinger i hytt og pine, er det kanskje naturlig å bli redde. Vi bestemte oss for at ingenting stopper oss fra å være snill, imøtekommende og gode med mennesker rundt oss. Det at man har en redsel er en del av å være menneske. Den skal ikke stoppe meg fra å være meg,aldri. 
De to siste kveldene har jeg jobbet og kost meg så masse. Herlige kollegaer og masse å gjøre, nett som jeg liker det. 
Å feire nyttår med jenten min, gå på jobb var faktisk helt Ok. Jeg drikker så og si aldri lengre, men liker å gå ut. 
2 fluer i en smekk med noe jeg elsker. 

Dream job and a dream start 2017. 

Gleder meg til fortsettelsen :))) 

Godt nyttår folkens. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg