Make today count

 

Noen ganger glemmer jeg å se meg rundt. Noen ganger hender det at jeg ikke klarer å se forbi alt som skjer, i min egen hverdag. Så stopper jeg opp, å innser at jeg har det jeg trenger for å få livet til å gå rundt. For å ha lykkelige dager. Jeg kan nyte det som skjer uten at jeg må tenke tilbake. Jeg er tilfreds med hverdagen slik den er, den blir bedre og jeg må forsette å være meg. Være takknemlig og glad for det jeg har, vente på det som kommer og ha tålmodighet i mellomtiden. 
Jeg har så enormt mye å være stolt over. Livet er ikke akkurat A4… jeg har ikke det perfekte huset, stasjonsvogn og flere barn. Det jeg har er jeg uendelig stolt over!:)) 
Det jeg har,er mer enn mange andre får muligheten til å oppleve.
Jeg glemmer å se meg rundt for tiden, glemmer at andre har det så usedvanlig mye verre enn meg. 
Det e vanskelig å sette seg inn i andres hverdager, når jeg har mer enn nok med å forholde meg til meg og mitt. For første gang på lenge føler jeg en på en ro. En ro i kropp og sjel som har vært borte. Jeg har jobb igjen og livet leker :)) 
Jeg har slått meg til ro med det som har vært. Ser for første gang på veldig lenge, lengre enn 1 dag fram. Jeg kan senke skuldrene og nyte dag for dag. Jenten min har det bra, jeg har det bra. Noe mer enn det trenger jeg ikke. Jeg vet hva framtiden kan gi, å gleder meg til den mer enn noen gang tidligere. Det å kunne se mer enn dag for dag, er befriende..  
Jeg gleder meg til å starte ett nytt år… 
Begynne på start igjen. 
Jeg aner ikke hva framtiden bringer, men klar er jeg!:)) klar for alt den måtte gi oss!:)) 

Håper gjengen i fjorden har det Ok. 
Resten av verden håper jeg også har en vakker dag. 

Kanskje sees vi på jobb! 
Ønsker dere en fin dag/kveld. 

Hold motet oppe, det er ingen som gjør det for dere! 
Peace out folkens!:) 

1 dag igjen …. 2017 kom igjen!:))) 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg