2017

 

 

I året som kommer skal jeg prøve å bli bedre til å forstå. Ha større forståelse når de rundt meg, oppfører seg på en måte jeg ikke forstår. Lytte mer. 

Fortsette å trene. Jeg har endret kosthold og er aktiv. Hvis jeg skal bort fra julegris livet, må jeg virkelig ta meg selv i nakken og fortsette. Jojo slanking er virkelig ikke noe for meg, mister motet halvveis å gir opp. Etter 25 kg vekttap er det ingen vei tilbake, jeg skal bli der jeg er… 

Oppfylle drømmer jeg har. Se mer av verden… masse land jeg drømmer om å oppleve. Jeg er veldig glad i nye steder, oppleve kulturforskjeller å respektere de. Se hvordan mennesker i andre land får sin hverdag til å gå rundt. Jeg er ferdig med charter ferier. 


Være tilstede i livet til de som står meg nært. Jeg skal bli mormor, og skal gjøre mitt ytterste for å bli en fantastisk en. Det er rart å tenke på, men en sann glede! 

Gleder meg til å se jenten min i morsrollen:)) 

 

Jeg skal være en god venn. Støtte og hjelp når det trengs. Tie når jeg må, og være bedre enn jeg har klart i året som har gått. 

Vi skal flytte og få ro, ro til å leve igjen. 

Jeg skal fortsette å blogge for min egen del, ikke for at det kan tjenes penger på å gjøre det. Jeg får masse tilbud på mail, men er ikke interessert. Tlf nr mitt er ikke engang opplyst, perfekt. Jeg skriver for at jeg alltid har gjort det. Skriver for å få uttrykt det jeg mener. For å kunne lette på alt, når det blir for mye å bære. Jeg skal legge ut dikt jeg har skrevet for første gang, offentlig. Ta hverdagen min i eget tempo. Jobbe og være mer kreativ. 

Jeg skal være en bedre datter, for mine kjære foreldre. Dere har virkelig hatt det tøft med oss, de siste 2 årene. 
Alle familier har hendelser som gjør noen dager vanskeligere enn andre, men jeg gir aldri slipp på de to som har skapt meg. Jeg elsker foreldrene mine, nå og alltid. Uten dere hadde jeg ikke eksistert. 
Uten dere hadde jeg ikke kunnet oppfylle drømmer, eller lært noe på veien dit. 
Dere er fantastiske besteforeldre, og har alltid vært det. 
Dere to har støttet meg gjennom tykt og tynt. Dere har sluppet alt for å kunne være tilstede de siste 2 årene, noe jeg aldri glemmer. Kjærligheten og støtten dere gir er enestående. 

Jeg skal fortsette å gi forståelse, kjærlighet og støtte til det vakreste jeg har skapt. Jeg skal bli bedre enn jeg har vært, for deg, Malla. 2016 har vært heftig på alle måter for oss begge, du min vakre jente. 
En som gjorde meg fort voksen i ung alder.  
En som har gitt meg mer glede i livet enn noe annet. Tenk at du er min! 
Du e så enestående, at jeg blir stolt hver gang jeg ser på deg! 
Du klarer akkurat det du vil, og det du setter som mål skal jeg stå først å hjelpe deg å oppnå. Jeg elsker deg! 

Gleder meg til å se deg Robert. 
Aktiv i livet utenfor murene. 
Se hvordan forholdet mellom deg og malla, blomstrer videre. 
Være tilstede når dere opplever noe sammen, for første gang. 
Feire høytider sammen. 
Kjenne i hjertet at valget jeg tok for straks 16 år siden var rett, da jeg lot deg ta del i livet vi skapte sammen. 
Det ble ikke slik jeg drømte om den gang, men tilstede har du vært. 
Mange hadde meninger om deg, men jeg har kjent deg i store deler av min egen oppvekst. Å sett deg mer enn noen andre, i årene du har vært borte. 
Jeg vet hva som bor i deg!
Du har alltid vært der, uten å nå helt mål. 
Jeg vil se at alle stormer vi har stått imot, har vært verdt det. For at du skal kunne være en god far, for vår datter. 

 

Jeg skal se mannen min, uansett hva alle måtte mene å tro. 
Jeg må få en ny start med han, eller en ny begynnelse uten han. Det å leve uten en du er gift med er ett helvete, det å oppleve at hele hverdagen blir revet fra deg uten at du kan gjøre noe, var helt for jævlig. 
Jeg gikk å ikke ante hva jeg skulle gjøre, hva jeg skulle forholde meg til veldig lenge. 
Jeg er gift og uansett hva som skjer, kan jeg ikke droppe ett ekteskap for at det er den letteste veien ut. 
Jeg må følge hjerte, og i hjertet mitt må jeg se han for å finne utav veien videre! Det er noe som mangler, og før jeg ser han står livet mitt stille i takt med hans! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg