Snitch Bitch!

Pretty Please

Ååå eg blir kvalm av mennesker som har ett mål, å ødelegge for andre! Eller å slarve med kjeften, for at de tror de vet noe! Engang dum, alltid dum! 

De fleste får med seg DERE som slarver med nebbet. De fleste tror kanskje selv at ingen plaprer videre, MEN neppe. Selv gutter er av og til som kjerringer, godt jeg dropper de.  
Hahaha må nesten le av hvor patetisk det er, og ikke minst hvor latterlig de framstår! Kanskje det er lurt der og da men sannheten kommer for en dag, alltid. Kanskje ikke i dag, i morgen eller om 1 år,men den kommer ! 
Vri, snu og vend i vei, jeg er ferdig med skolen og deg! Jeg eier ikke flisen i veggen, har masse gjeld. Bor hos mine egne foreldre, likevel er folk sjalu og tragiske? Mannen min er ikke i Norge engang! Herregud jeg blir helt satt ut over hvor lavt det e mulig å synke, å likevel komme seg opp igjen.

Bli der nede å grav! 

Er jeg så evig rå, at dere ikke kan stoppe nå?? 
E det mulig ? 
Er det ingen som ser glede, i det andre gjør i denne hverdagen lengre? 
Må alt handle om det mest perfekte Facebook bilde, selv om hele bildet er en skildring langt fra det virkelige livet? 
Altså livet utenfor boblen på nett. 
Sladreboken er ut peeps!

Jeg gir meg over av beundring til de mennesker som klarer å lyve overbevisende. 
Og faktisk slippe unna med det. 
Hvordan får folk det til? 
Hvordan klarer de å se seg selv i speilet? 

Hadde jeg oppført meg i nærheten, hadde jeg fått avsky av mitt eget ansikt i ett speil. Det som er så fint er at en dag møter de seg selv i døren, i det den klasker de midt i trynet! 

Jeg skal stå først i køen å klappe, så hendene gjør vondt etterpå! 

Ingenting overrasker meg lengre, jeg vet det før det blir sagt som oftest. Senest i dag skjedde det. Det omhandlet ikke meg eller mine, men ba personen stoppe å fortelle før navn ble nevnt.

Jeg visste hvem det var etter første setningen! 
Oppfør deg som et mennesker kjære deg, ikke som et vilt dyr. 

Kan ikke mennesker slutte å lyve, for å sette seg selv i bedre lys? 
Klarer ingen å fortelle hvordan de egentlig har det? Eller hvordan de som står nært dem, har det?  Eller må man ut å åpne kjeften, så gå hjem bak en skjerm å late som man ikke er synlig lengre? 

Finnes ikke ett sted DU e mer synlig enn på Internett. Får du ro i kroppen av andres problemer? Eller har du selv så mye problemer, at skjermen gir deg lykke når du sverter andre?  

De beste vennene jeg har er kompiser, normale gutter uten et mål om å bli noe annet enn en venn. Jeg har heldigvis vokst opp med masse gutter rundt meg. Finner også fort ut av intensjonene til kvinner og menn den dag i dag. Loddefjord var kjapp å vise vei, når jeg vokste opp her ute! Elskverdige fjorden!  

Venninner har jeg ikke fult så mange av. De jeg har er helt Amazing! De er gull. De jeg dropper, var verdt det allerede på barneskolen! 

 

Jeg er for lav til å bære nag. Gjør dere selv en tjeneste, bli voksen! 

Ta ansvar for egne handlinger, ikke kast skyld der det ikke er fortjent. 

Jeg kan se meg i speilet og smile, kan du ?! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg