1-2-3

1-2-3

 

 

Dagene har gått i ett. Masse kos og latter :))) Livet leker igjen, og jeg elsker det !:))) 

 

S, du vet eg digger deg! Din råe skapning. 

T, Liten med det største hjerte jeg vet om. Ingen er som deg, du e unik og det e det eg setter mest pris på med deg!:)) Veldig veldig glad i dere 3 🙂 

M, du din lille fyllafant, Amazing! 
Du får meg til å le hver eneste gang jeg treffer på deg, du e jo bare gull. 
                                                         

C,vi har en samtale å ta opp neste gang jeg ser deg på VK! Håper du kom deg trygt over broen. Tulle jente! 

Shake that ass for me! Hadde det fantastisk med dere hele gjengen. 
Selv om jeg ikke drakk så mye, har jeg det skam gøy med dere. Hver eneste gang! Dere e en mata gjeng! Møtte masse nye mennesker også, vi sees vel plutselig en dag igjen! Takk for at dere var med å gjøre 1. minnerik. 

I går hadde jenten min såååå lyst på lahmacun, så der sto mor i 2 timer på kjøkkenet å kokkelerte! 
For deg, er kun det beste godt nok. 
Vi koste oss masse med tyrkiske sanger på full guffe… Fine jenten min!:) 
Er glad du er i bedre form gullet, vært heftig å se deg syk. Nå er det bare en vei igjen. Opp og fram Malla!:) 
Så en bra film før de hoppet i kassen for kvelden. 

I dag e en ny dag og nye muligheter. 
Nyt livet folkens. Har du en kjipt dag, så gjør noe for å få den bedre. 

Peace out fra fjorden!:) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg