Å jul med din glede!

Elsker kreativitet! Tid til å tenke , å senke skuldrene. Enten det er på tur i naturen, eller for meg selv. Det å kunne kjenne fred i hjerte er underbart. Jeg hadde ikke strømper til sauen og Malla, så fant ut at å improvisere var beste løsning.  

Lille gull i magen “fikk” først. 3 sjokolader for 2 blir tre, rød magnet for kjærlighet og ett hjerte for livet som skapes. Sommerfuglen laget Malin for mange år siden, flinkisen min 🙂 

Sauen Sean fikk gult lys og masse digg :))

Sean, din er gul for at du nærmer deg mål for hver dag som går, jeg er stolt over deg. 
 

Jeg ba de finne ut hvem som var hvem sin… Malla skjønte det ganske kjapt, hun er vokst opp med belønninger, skattekart, gåter osv. Flink du skatt 🙂 

 

Jeg sto opp lenge før resten i går,  laget frokost og ventet på jenten min skulle våkne. Omsider var hun på bena, og vi kunne spise å kose oss med juleinnslag på tv i massevis. Jeg gikk en tur til tante når gjengen var på bena her. Koser meg alltid hos henne. Tusen takk for fine gaver mine kjære, jeg som ikke hadde ønsket meg noe. Ble sååå glad for det jeg fikk. Dere er gull og jeg elsker dere, er takknemlig for den familien jeg har. Vi har våre feil og mangler, men vi e god. Gode som gull. 

Julaften ble vakker med latter og glede:)))  

I fjorden er det tåke og regn, mystisk men vakkert 🙂 

Ha en fin 1 dag der ute folkens!:) 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg