Himmel på jord, underet ovenfra :)))

 

 Solen skinner klart fra himmelen på selveste julaften! Jeg ønsket meg så inderlig snø, så takk for solstrålene :))) De er så velkommen:) Jeg fikk i pose og sekk, mirakel finnes. Men hva som er mellom himmel og jord, er jeg  ikke interessert høre om. Det finner jeg ut en dag uansett. Det jeg har erfart er at jeg ikke må løpe i samme tempoet resten av livet. Og det gir meg tro på at “noe” hjelper meg å bremse i ny og ne. 

 

Skulle vært med deg Robert, om jeg hadde kunnet. Ingenting hadde overgått julesanger med deg, og Malin akkurat nå. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg