Livet er vakkert når du ser hva du har hver eneste dag!:))

Se på det perfekte lille barnet mitt, men de mørke brune øynene. De endret seg fra brun, grønn og falt til slutt på havblå. Det er det du er Malin, ro i stormen :)) Det vil du alltid være!:)))) 

Lå lenge i sengen i går kveld og tenkte. Jeg fortalte Malin på sykehuset, når jeg kjente henne sparke for første gang. 
Og hvorfor hun heter Malin vet hun. Min lille Cerina, et vakkert tilskudd jeg aldri ville vært foruten!

Vi var på båtferie, og hadde vært innom masse steder på veien. 
Der iblant ett lite sted utenfor Stord. En liten jente lekte på bryggen, og jeg syns hun var så skjønn og herlig. Fulgte med henne, siden hun var nært sjøen uten noe særlig tilsyn ( trodde jeg ) 
Hun satt fint å lekte med bøtte og vann. 
Jeg hørte en bekymret mamma, rope Malin flere ganger… Å tenkte for ett vakkert navn!:) Det kan babyen min hete. 
Pappa ville vi skulle dra til Stavanger og Haugesund, før vi skulle tilbake til Bergen. Jeg la meg i sengen. Ville lese ferdig boken jeg hadde begynt på tidligere på dagen, flaskeposten! Fantastisk bok! Og såå mye bedre enn filmen. 
Det var meldt storm over stat, så redningsvester ble kjapt tatt på. 
Glemmer ikke mamma sitt bekymrede ansiktsutrykk den dagen. Hun holdt seg fast i bordet på passasjer siden, med et skrekkslagent blikk. 
Pappa derimot var rolig og sa dette her fikser vi, slapp av. 
Det ble meldt at alle båter ikke kunne hjelpes, om været ble verre. Halvveis, kjente jeg frykten i meg. Og var redd for prinsessen min i magen. Såååå sparket hun :))) Først tenkte jeg, gi deg frøken Andersen, det er ikke spark dette her. 
Men det var det i aller høyeste grad. 

Vel framme ble vi møtt av redningsselskapet, som ikke kunne forstå hvordan vi hadde kommet oss over. 
Pappa smilte og sa, jeg er vokst opp i båt så det var enten å snu eller komme trygt fram. 

Håper dere får en fin dag folkens! 
Jeg nyter livet med en kopp te, og ser på naturkreftene. Vurderer å gå ut med hunden, men akkurat nå hadde hun blåst overende. Men tur blir det senere. Fine gullet mitt, hun er så god. En bedre venn og støtte spiller enn hunder finnes ikke. Hun er spesiell, i en søsken flokk der de valgte henne bort. For oss var valget enkelt, hun trengte mest kjærlighet. 
Noe hun får hver eneste dag! 

Peace fra Fjorden! 

Gaver og ting betyr så lite. Det er det som blir gitt fra hjerte som treffer meg mest. Gaver med sjel :))) 

 

2 kommentarer
    1. Laila Monica Nikolaisen: Hei du. Jeg vet desverre ikke hvem du er, eller hvorfor du tror du kan kommentere hvert innlegg jeg legger ut med at du ikke er sinnsyk! Jeg kjenner ikke deg! Men neste gang du kommenterer det samme blir det slettet. Jeg leser ikke så mange andre blogger og er fornøyd med å ha det slik. Den kampen du er igjennom må du sloss for, for din egen del. Ønsker deg en god jul.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg