Fineste gaven jeg kunne fått.

Det å se et nytt liv bli skapt er så vakkert. Og enda mer vakkert, for at det er mitt kommende barnebarn!:))) 
Tenk at jeg skal få gleden av å bli mormor. Den gleden kan ikke beskrives med ord, men må oppleves. Det å se den vakre lille krabaten i magen, var så altoppslukende. 
Jeg er stolt over deg min fine, vakre øyesten. Stolt over deg og, Sean. 
Dere kommer til å bli flotte foreldre. 
Jeg holdt deg i hånden, så gleden og forventningene i øynene dine. 
Tenk at du skal bli mamma. 
Min vakre jente skal bli mor. 
Jeg vet ikke om noen i ung alder, som blir en bedre mamma enn deg, Malin. 
Du e voksen for alderen, du e pliktoppfyllende og så unik. Er det en jeg har 100% tro på så er det deg Malla! 
Jeg gleder meg til å følge deg på reisen og se hvor fantastisk flink du er, og kommer til å fortsette å være. Jeg skal være der for deg gjennom alt, gullet mitt.
Min støtte og hjelp har du for alltid. 
Jeg er her i tykt og tynt, mamma er jeg selv når du blir mamma.
Du har tatt et voksent valg, og jeg er imponert over deg. Du har gått mange runder med deg selv, alene og med støtte. Du har mange rundt deg som er der for deg! Du skal ikke gå 1 dag alene i dette svangeskapet skatt. Det er meg og pappa bestemt på!

Nyt følelsene og vær sikker i hjertet ditt på at vi er her for deg!  

 

Gunvor du et av de fineste menneskene jeg har møtt, takk for alt du har gitt Malin så langt.

Tenk om alle jordmødre var som deg. Du e enestående!:) 

Jeg kunne ikke fått en bedre gave i livet, enn det du lot meg oppleve i dag skatt. 

Jeg elsker deg Malin. 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg