Relax and chill

Var med mamma på vk, hun handlet det siste av gaver til jul. Ungene styrte på med sine siste innkjøp. Kom hjem i 18.30 tiden, spiste og ryddet litt her og der. 
Pakket inn gaver og styrt på for meg selv. 
Elsker egentid, der jeg kan styre på med ting som gjør jeg finner ro i kroppen. Jeg elsker aktiviteter og å være kreativ. Glad jeg har lært Malin å finne roen på samme måten. 
Lagt negler på henne, pyntet med svarte sommerfugler og en S for sauen vår. De ble så fin atte 🙂 
Nettopp fått farge i håret. Laget ansiktsmaske som strammer opp så smilet ikke kommer fram engang. Må små le litt av meg selv. 
Skal sette bena i sitron vann og dusje. 

Etter det blir det shooter episoden på flix’en :))

For en mata serie det er. 

Håper alle har det fint der ute i Norge! 
Jeg har det bra, og de nært meg også :))) 
Akkurat slik det skal være. 

Peace fra Fjorden! 
Ha en fin kveld/natt. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg