Jeg blir så lei meg av mennesker og verden!

Får så vondt i meg, når jeg ser hvordan krigen utarter seg! 
 Gjør vondt langt i sjelen å se alle menneskene på flukt. De flykter fra sin egen trygge havn, på jakt etter å ikke se flere av sine kjære bli drept. I Norge har de aller fleste mye mer enn de trenger. Vi har vel alle mer enn nødvendig. Gjør vondt å vite at så mange mennesker blir drept hver eneste dag. Jeg gir meg en god fan i mennesker sin religion! Jeg har ikke noe mindre respekt for mennesker, som ikke har en tro. Hvorfor snakkes det alltid om religion når mennesker mister liv?! Vi som lever på jorden, må gjøre en forskjell for en bedre hverdag. Det nytter ikke å skylde på koranen, bibelen osv. Vi er selv ansvarlig for egen handling, til tross for hva trosretning man har. Jeg er et godt menneske, jeg er ikke stygg mot noen som ikke deler mitt syn på livet. Og det eneste som skal skilles ved farge, er tøyvask! 
Jeg fatter ikke hvordan verden har blitt, jeg blir faktisk bekymret og redd for hva barn vokser opp til. Hva andre barn opplever hver eneste dag, i andre land. Hvordan i all verden har det blitt slik?? Hvorfor må mennesker drives på flukt for å leve? 
Hvorfor brukes det så mangfoldige millioner på våpenindustri?? Men det er et stort problem å gi mennesker på flukt mat,rent vann og et sted å sove. 

I dag gråt jeg. Verden er blitt totalt gal! 
Gal på makt, politikk, penger og status! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg